Designed by Veethemes.com | Distributed By Blogger Templates

百个亲们 - 100 followers on the blog!

And here we are to celebrate this first little goal.
I'm happy.
I've started this blog to share portraits of daily lives, of people crossing my path, of my person, with the aim to make someone smile.
Knowing that I've gave 100 smiles makes me happy.
As most people already know, I've been studying Chinese for a few months, and I'm deeply fascinated by its ideograms.
That's why I've decided to give you a tiny part of this passion I have, a tiny part of me, and to wish you something I do really feel like to.
A lot of happiness.

Ed eccoci qui a festeggiare questo primo piccolo traguardo. 
Sono felice.
Ho iniziato questo blog con l'intento di condividere ritratti di vita quotidiana, di persone, della mia persona, con lo scopo di portare e riportare il sorriso a qualcuno.
Sapere che stasera ho regalato cento sorrisi mi rende felice.
Come molte di voi sanno, studio Cinese da qualche mese, e sono profondamente affascinata dagli ideogrammi. 
Ho deciso quindi di regalarvi una parte di questa mia grande passione, una piccola parte di me, e farvi un augurio sentito. 
Tanta felicità.







福 fú
felicità
happiness


Ho sorteggiato due persone a cui affidare questo piccolo gioiellino. Spero tanto vi piaccia. Contattatemi il prima possibile così provvedo a spedirveli!

Con tanto affetto,
Elena






 26: Alessandra Riccio
74. Claudia Daniele


2 commenti:

  1. Congrats on 100 blog followers. I think it's so cool that you're learning Chinese, it must be so interesting!

    The Velvet Black // UK Style & Beauty Blog

    RispondiElimina
    Risposte
    1. It is indeed! Thank you so much Alice, means a lot to me!

      Elimina